Wednesday, October 13, 2010

TESTIMONI

Salam akak.saya tak sure,samada miracle mask yang saya guna nie.miracle mask akak atau yg lain.minngu lepas,sy ader bli MIOR dgn Happym***.so dpt free miracle mask,mula2 saya guna mask tue buat cam bdk sejuk.esok pg sy bgn,bhgn bwh mata saya kembung skit.cuak saya.saya basuh muka guna mior dan usap pelan2 mata saya.alhamdulillah ok.kembali kpd normal.pastu sy terbaca thread akak,sy praktik kan cara penggunaan yg akak suggest kat customer akak.alhamdulillah miracle mask nie mmg berkesan.jerawat yang baru nak masak, kecut.tempat luka jerawat pun kecut.dan esoknya,jerawat yang kecut tue,memang dah takda.kosongcuma parut2 di bahagian muka lain je tinggal skit.lagipun sy baru 1minggu guna mask nie dan MIOR.jerawat2 lain pun kecut jugakcuma muka sy skrng nie tgh kering sgt.tak boleh berpeluh skit,nanti gtal muka.simtpom nie memang biasa ke?sy tak boleh sidai bj lame2 sbb bile berpeluh,muka jadi gatal n rasa cam nak marah je.sy tak bubuh pelembap muka.muka kering n tegang sgt.mmg sy hanya guna mior dan miracle je skrng.insya allah dlm tempoh lagi sebulan,jika muka saya kembali normal seperti sediakala,sy berminat nak jadi agent jual miracle mask.memang berbaloi. ~ FARALENS ~

Testimoni 1
"terima kasih sgt2 kat akak promote cleanser tuh..alhamdulillah, oily kat muke mmg berkurang sgt,lepas cuci tuh rs moist je kulit,cuci muke (cleanser 99) setiap hr + miracle mask 3x dlm seminggu, memang betul2 puas hati..jerawat 2,3 biji je..parut makin pudar sket2, memang marbelessssssss la..memang jatuh cinta la dgn poduk akak ni...lagi satu memang ssh nk cr produk yg natural bebas dr kimia ni..ni la satu2 nye produk akak yg cukup berkesan dgn kulit muke sy."
- zuranida othman -

Testimoni 2
sy suke pkai facial tu..kulit rase lembut,parut mmg da mkin kurang..lepas tu sy pkai mask plak..nmpk la ketara perubahan tu....cm skrg ade gk la ckit2 tumbuh lagi jerwat kecik2..bila pkai pencuci tu tem[ek lame2 jerawat pun jadi kering...2 3 hari da bek dah...cm skrg cepat la jearwat baik....xcam dulu"
- sharifah naterah -

Testimoni 3
"Setelah saya menggunakan Ninety Nine Face sebanyak 3 kali, saya terasa kulit wajah nampak perbezaan...sebelum ni terdapat kedutan di tepi bibir dan selepas menggunakan product tersebut kedutan di tepi bibir tidak kelihatan lagi..Saya terasa begitu gembira sekali dengan perubahan ini..Ninety Nine Face amat berkesan..Belum cuba belum tahu.."
- Noor Aida Ayu -

Testimoni 4
Sy da pkai pncuci n mask ni da sbln n byk prbhan trutama kulit kurng brmnyk n lbh licin...parut2pun da smkn pudar..ni sy order pncuci muka 4 2nd time n order juga pncuci n mask utk org len yg brmnt dgn prbhan pada sy...
- Ahmad Sobri -

Testimoni 5
kaknur...99 face tu baguslah..sya dah pakai beberapa hri ni...kulit sya nampak perubahan n makin cerah...thank byak22
- Suhaib -

No comments:

Post a Comment